Naše služby
Konzultačné služby v oblasti IT
- Analýza procesov, postupu spracovania údajov a požiadaviek na informačné systémy
- Návrh, modelovanie a optimalizácia procesov a spracovania údajov
- Implementácia IT podpory biznis procesov a požadovanej funkcionality
- Podpora digitalizácie a správa dokumentov (skenovanie, ukladanie a vyhľadávanie dokumentov, vytváranie a tlač dokumentov pomocou šablón)
- Podpora riadenia administratívnych / výrobných procesov
- Automatizácia obehu dokumentov
- Evidencia, zber, spracovanie, analýza a vyhodnocovanie údajov (reporting)
- Návrh dátového modelu a implementácia úložiska údajov (Databáza, iné úložisko)
- Návrh a implementácia integrácií na informačné systémy tretích strán
- Migrácia údajov do / medzi informačnými systémami
- Návrh softvérovej a hardvérovej architektúry informačných systémov
- Návrh metodických postupov vrátane internej dokumentácie
- Podpora pri zavádzaní informačných systémov
- Školenia v oblasti IT
Vývoj informačných systémov na mieru
- Vývoj webových aplikácií pre malé a stredné firmy (cielene prispôsobená funkcionalita)
- Vývoj portálových riešení (publikovanie a správa obsahu)
- Webové aplikácie a portálové riešenia s podporou pre mobilné zariadenia
- Rýchly vývoj prototypovým spôsobom – agilný prístup
- Optimalizácia ovládania aplikácie pre používateľa (UX)
Čo poskytujeme
Pomoc našim klientom pri riešení problémov pri evidovaní, spracovaní a prezentácii rôznych evidenčných údajov a dokumentov.
Rýchle vytvorenie evidenčných systémov na mieru.
S čím Vám môžeme pomôcť ?
V nasledujúcej časti sú uvedené príklady situácii klientov, ktoré sme pomohli vyriešiť
Centrálna evidencia a informačný panel
V rámci riešenia sme pre klienta vytvorili centralizované prehľady údajov tzv. dashboardy, ktoré poskytujú klientovi rýchle a prehľadné informácie, ktoré sú potrebné pre rozhodovanie.
Klientovi sa doplnila možnosť centrálneho spracovania údajov, čím sa odstránila chybovosť a ušetrila sa práca pri vytváraní prehľadov napr. interných a externých pracovných výkazov.
Spracovanie štatistických výstupov
Pre klienta, ktorý periodicky manuálne prácne vytváral oficiálne štatistické výkazy požadované oficiálnymi orgánmi (VÚC) sme zavedením centralizovaného evidenčného systému s doplnením automatizovaného vytvárania štatistických výkazov vyriešili problém klienta.
Klient dnes vytvorí všetky štatistické výkazy
za 3 minúty namiesto pôvodnej 4 hodinovej práce.
Automatizovaná tlač dokumentov
Pre klienta, ktorý mal potrebu často tlačiť rôzne dokumenty s definovanou štruktúrou
sme vytvorili centralizovaný evidenčný systém s možnosťou automatizovanej tlače rôznych typov dokumentov podľa vopred definovaných šablón.
Klientovi sa zavedením systému ušetrilo denne 3 hodiny práce.
Komplexné riešenie správy prístupov
k zabezpečeným objektom pre mestá a obce
HD Solutions ponúka systém Univerzálna karta obyvateľa mesta (UKOM), ktorý rieši komplexnú správu prístupov k zabezpečeným objektom elektronickými prístupovými systémami RYS, ako sú napr. kontajnerové stojiská, cykloprístrešky, zberné dvory, športoviská a iné objekty v správe mesta alebo obce.
Systém umožňuje pre mesto / obec využiť unikátnu kartu svojho obyvateľa ako jeden univerzálny prístupový prostriedok k mestským / obecným objektom.
Spolupracujte s nami
Potrebujete pomôcť, alebo poradiť ?
- Pri evidencii / spracovaní údajov alebo dokumentov
- Pri automatizovanom generovaní / tlači dokumentov
- Pri vytváraní štatistických výstupov / výkazov